آگهی مزایده فوق‌العاده سراسری الکترونیکی ۶۲۰ اموال منقول

۳ روز پیش ۲

آگهی مزایده فوق‌العاده سراسری الکترونیکی ۶۲۰ اموال منقول

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به صورت اینترنتی به فروش برساند.

خبرگزاری میزان -

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی، این سازمان در نظر دارد کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت بصورت اینترنتی به فروش برساند. متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۸ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده وهمچنین ارایه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می‌باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

۱- شرکت کنندگان درمزایده میبایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی درسراسر کشور مراجعه نمایند.

۲-. بـرگزاری مزایـده صرفاًٌ از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌پذیرد، لذا کلیه شرکت کنندگان درمزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکربه نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

۳- ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ امکان پذیر می‌باشد.

۴- داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

۵-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده درمزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم میباشد.

۶- بازدید از کالا‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۰۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.

۷- پیشنهاد می‌گردد باتوجه به تنوع کالا‌های مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.

۸- پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۸ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌گردند.

۹- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می‌توانندصرفا"گزینه انصراف درسیستم را تا ساعت ۱۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۵ انتخاب و ثبت نمایند.

توجه: (لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده وبدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمیباشد).

۱۰- از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ در تمامی مزایده‌ها و حراج‌های سازمان، امکان تهاتر دین و طلب با صاحبان کالای متروکه وجود نداشته و برندگان مزایده مکلفند در مهلت اعلام شده در شرایط عمومی مزایده وحراج نسبت به واریز کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوطه اقدام نمایند.

۱۱- مطابق مصوبه هیات مدیره محترم سازمان از مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ مبلغ تضامین شرکت در مزایده از (۱۵%) به (۷%) کاهش یافته است.

۱۲-مطابق بند (ر) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۴۰۳ از (۹%) به (۱۰%) افزایش یافته است.

۱۳- متقـاضیان محترم می‌توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

۱۴- مطابقت صاحب توکن (امضای الکترونیکی) با نام واریز کننده وجه به حساب سازمان یا ارائه دهنده تضامین بانکی، بدیهی است درصورتی که تضامین بانکی با صاحب توکن صادر نشود و یا واریز وجه از حساب صاحب توکن صورت نپذیر امکان تائید ودایع میسر نخواهد شد.

متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

مشاهده این خبر در منبع اصلی
-->