دادستان شیراز ضمن بازدید از دادسرای ناحیه دو شیراز و بررسی روند ارائه خدمات قضایی به مردم، درخواست ۸۶ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی را بررسی و رسیدگی کرد.
کامران میرحاجی با هدف بررسی روند خدمت رسانی در مجتمعهای دادسرایی شیراز با حضور در دادسرای ناحیه دو، ضمن حضور در شعب دادیاری و بازپرسی و دفاتر این شعب به بررسی روند خدمت رسانی به مراجعان پرداخت.
وی با تأکید بر اینکه خدمت در دادسرا با توجه به اینکه پیشانی مواجه با جرایم است کار دشوار و طاقت فرسایی محسوب میشود، گفت: ارائه خدمات با توجه به فوریتهای قضایی در تمام ساعات شبانه روز با حضور قضات و کارکنان کشیک در دادسرا بدون توقف ادامه دارد.
دادستان شیراز با اشاره به تمرکز مجموعه دادستانی مرکز استان به مباحث کلان و حقوق عامهای گفت: در تلاش هستیم تا رویکرد دادستانی نسبت به پیگیری حقوق عمومی مردم را تقویت کنیم.
میرحاجی تصریح کرد: یکی از بخشهای مهم و مورد توجه ما ارائه بهترین و با کیفیتترین خدمات قضایی در مجتمعهای دادسرایی شیراز است چرا که رسیدگی به موقع به شکایات و درخواستهای مردم به نوعی توجه به حقوق عامه محسوب شود.
وی به برنامههای دادسرای شیراز درباره دیدارهای عمومی خود و معاونین پرداخت و افزود: علاوه بر تنظیم اوقات مشخص برای دیدارهای از پیش تعیین شده در محل دفتر دادستانی، دیدارهایی نیز در محل مجتمعهای قضایی با مراجعان در دستورکار است که با توجه به سرزده بودن این دیدارها نتایج و بهرهبرداریهای مدیریتی و آسیب شناسی از این حضورهای سرزده انتظار داریم.
وی در ادامه دیدار از مجتمع دادسرای ناحیه دو شیراز با ۸۶ نفر از مراجعان دیدار کرد و به درخواستهای آنان پاسخ گفت.
انتهای پیام/